Wednesday 20 September 2017

Keluarga saya

Saya ada 4 orang adik beradik.Saya adalah anak yang pertama.Adik perempuan saya yang pertama bernama Nur Dayana.Dia meninggal dunia semasa umurya 19 hari kerana menghidap penyakit Edward Syndrom.Adik perempuan saya yang kedua bernama Nur Diana yang berumur lapan tahun ,dia bersekolah di setiabudi bersama saya.Manakala adik lelaki saya yang bongsu bernama Mohammad Dayyan berumur 2 tahun.Ayah saya bernama Mohammad Nizam bin Abu bakar.Dia berkerja sebagai jurutera minyak dan gas di Arab saudi.Ibu saya pula bernama Juliana,beliau berkerja sebagai Pakar Perubatan Kesihatan Awam di Jabatan Kesihatan Negeri Selangor.




No comments:

Post a Comment

hobi saya

Hobi saya ialah main game.Ini lalah gambar game yangaku suka main mobile legend ,dan character yang saya suka main ialah zilong .Saya suka z...