Thursday 28 September 2017

hobi saya

Hobi saya ialah main game.Ini lalah gambar game yangaku suka main mobile legend ,dan character yang saya suka main ialah zilong .Saya suka zilong sebab dia adalah salah satu character assassin yang paling hebat.setiap kali aku main mobile legend dan character yang aku suka ialah chou,roger,argus dan alucard.

                                 
                                             

Image result for mobile legends chou
   




Ini chou dia macam bruce lee dia boleh guna jeet kune do macam bruce lee.
Dia juga adalah salah satu character yang orang suka main




Ini roger punya skin dark gent dia boleh bertukar jadi manusia 
dan werewolf.






Ini argus dia adalah bidadary maut bila dia serang dia akan dapat heal balik.


Image result for mobile legends alucard

Ini alucard The Demon hunter dia boleh ada lifesteal jika ada barang yang tertentu.


Image result for mobile legends zilong

Ini zilong the almighty war god son of the dragon dia boleh bawa enemynya ke turret dengan mengunakan first attack dia.

No comments:

Post a Comment

hobi saya

Hobi saya ialah main game.Ini lalah gambar game yangaku suka main mobile legend ,dan character yang saya suka main ialah zilong .Saya suka z...